طراحی سایت شخصی
페이지 정보
본문
تمام فعالیتهایی که خارج از سایت ما انجام شده و در نتایج جستجو (Serp) تاثیرگذار است را سئو خارجی می نامند.
چند میلیون سایت در سراسر دنیا وجود دارند که هر روز به تعدادشان اضافه میشود. چند dg ding dg ding میلیارد صفحه (Page) هم در کل اینترنت به وجود آمدهاند. وقتی کاربر عبارتی را جستجو کرد، موتور جستجو چطور بهترین نتایج را به کاربر نشان دهد؟ آیا سئو داخلی یا On Site کافی است؟ اگر سایت A و سایت B در یک حوزه فعالیت کنند و هر دو سئو داخلی قویای داشته باشند. کدام سایت لیاقت رتبه بالاتر را دارد؟
اینجا مفهوم سئو خارجی شکل میگیرد. اگر هر دو سایت A و B در یک سطح باشند، گوگل اعتبار سایتها را بررسی کرده و سایتی که محبوبتر است را در رتبه بالاتر قرار میدهد.
اوایل که کار سئو را شروع کردم، پیش خودم فکر آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ میکردم اگر یک سایت به بهترین شکل ممکن تولید محتوا کند و کار خودش را درست انجام دهد، حتما به چشم گوگل آمده و نیازی نیست برای رتبه گرفتن دست به دامن Off Page Seo شود. اما اشتباه میکردم. اصلا اینطور نیست. شما هم نباید این موضوع را بیاهمیت بدانید. هر چند که امروزه گوگل و الگوریتمهایش بسیار پیشرفت کردهاند اما هنوز هم Off Page Seo و پارامترهای آن، در رتبهبندی سایتها dg ding نقش مهمی دارند.
سئو خارجی شامل چه مواردی است؟
وقتی صحبت از لینک دادن به سایتهای دیگر میشود سئوکاران وحشت کرده و دوست ندارند اعتبار سایت خود را با دیگر سایتها تقسیم کنند. اما این نظریه درست نیست. دوست دارم لینک دادن را از این زاویه آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ نگاه کنید :
گوگل دوست دارد اینترنت را مثل یک شبکه بزرگ و به هم متصل ببیند. گوشهگیری و انزوا کمکی به رشد سایت شما نمیکند. از لینک دادن به سایتهای خوب نترسید. مطمئن باشید با اینکار نه تنها کاربرانتان از سایت فرار نمیکنند. بلکه بیشتر از قبل برای شما احترام قائل خواهند شد، چون لینکهای باارزشی را به اشتراک گذاشتهاید.
در این مطلب یکی از دو ستون اصلی سئو، یعنی سئو داخلی یا On Page Seo را بررسی کردیم. با اینکه تمام تلاشم ایجاد یک پست جامع بود اما مطالب به حدی زیاد بودند که مجبور شدم بعضی چیزها را حذف کنم. 14 فاکتور رتبه بندی سایتها که مربوط به On Page هستند را معرفی کردم. سعی میکنم هر چند وقت یکبار این لیست را آپدیت کنم و موارد بیشتر و جدیدتری به آن اضافه کنم.
وقتی صحبت از اهمیت لینکسازی میشود احتمالا همه یاد Off Page Seo و بک لینک گرفتن از سایتهای مختلف میافتند. اما واقعا اینطور نیست. لینکهای داخلی هم به اندازه لینکهایی که از سایتهای دیگر میگیرید باارزش هستند. باید به درستی در صفحات مختلف سایت خودتان لینک بسازید و یک شبکه از لینکها در سایت خود ایجاد کنید. این کار چه مزیتی دارد؟
سایت خود را مثل بدن یک انسان در نظر بگیرید. لینکها نقش رگ را دارند که بخشهای مختلف سایت را به هم وصل میکنند. اولین نکته این است که کار ربات موتور جستجو یا Crawler راحت شده و به خوبی میتواند بین صفحات مختلف سایت شما بخزد. این کار تاثیر بسیار خوبی در ایندکس شدن صفحات دارد و موتور جستجو را بهتر با سایت شما آشنا میکند.
دوم اینکه کاربر به راحتی به صفحات مختلف سایت شما دسترسی پیدا میکند و میتواند از مطالب مفیدی که تولید کردهاید استفاده کند. هر چقدر کاربر بیشتر بین صفحات شما بچرخد و بخشهای مختلف سایت شما را ببیند، نرخ پرش (Bounce Rate) سایت کاهش پیدا کرده و موفقیت بیشتری در کسب رتبه خواهید داشت.
لینکهای خارجی (Outbound Links)
چند میلیون سایت در سراسر دنیا وجود دارند که هر روز به تعدادشان اضافه میشود. چند dg ding dg ding میلیارد صفحه (Page) هم در کل اینترنت به وجود آمدهاند. وقتی کاربر عبارتی را جستجو کرد، موتور جستجو چطور بهترین نتایج را به کاربر نشان دهد؟ آیا سئو داخلی یا On Site کافی است؟ اگر سایت A و سایت B در یک حوزه فعالیت کنند و هر دو سئو داخلی قویای داشته باشند. کدام سایت لیاقت رتبه بالاتر را دارد؟
اینجا مفهوم سئو خارجی شکل میگیرد. اگر هر دو سایت A و B در یک سطح باشند، گوگل اعتبار سایتها را بررسی کرده و سایتی که محبوبتر است را در رتبه بالاتر قرار میدهد.
اوایل که کار سئو را شروع کردم، پیش خودم فکر آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ میکردم اگر یک سایت به بهترین شکل ممکن تولید محتوا کند و کار خودش را درست انجام دهد، حتما به چشم گوگل آمده و نیازی نیست برای رتبه گرفتن دست به دامن Off Page Seo شود. اما اشتباه میکردم. اصلا اینطور نیست. شما هم نباید این موضوع را بیاهمیت بدانید. هر چند که امروزه گوگل و الگوریتمهایش بسیار پیشرفت کردهاند اما هنوز هم Off Page Seo و پارامترهای آن، در رتبهبندی سایتها dg ding نقش مهمی دارند.
سئو خارجی شامل چه مواردی است؟
وقتی صحبت از لینک دادن به سایتهای دیگر میشود سئوکاران وحشت کرده و دوست ندارند اعتبار سایت خود را با دیگر سایتها تقسیم کنند. اما این نظریه درست نیست. دوست دارم لینک دادن را از این زاویه آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ نگاه کنید :
گوگل دوست دارد اینترنت را مثل یک شبکه بزرگ و به هم متصل ببیند. گوشهگیری و انزوا کمکی به رشد سایت شما نمیکند. از لینک دادن به سایتهای خوب نترسید. مطمئن باشید با اینکار نه تنها کاربرانتان از سایت فرار نمیکنند. بلکه بیشتر از قبل برای شما احترام قائل خواهند شد، چون لینکهای باارزشی را به اشتراک گذاشتهاید.
در این مطلب یکی از دو ستون اصلی سئو، یعنی سئو داخلی یا On Page Seo را بررسی کردیم. با اینکه تمام تلاشم ایجاد یک پست جامع بود اما مطالب به حدی زیاد بودند که مجبور شدم بعضی چیزها را حذف کنم. 14 فاکتور رتبه بندی سایتها که مربوط به On Page هستند را معرفی کردم. سعی میکنم هر چند وقت یکبار این لیست را آپدیت کنم و موارد بیشتر و جدیدتری به آن اضافه کنم.
وقتی صحبت از اهمیت لینکسازی میشود احتمالا همه یاد Off Page Seo و بک لینک گرفتن از سایتهای مختلف میافتند. اما واقعا اینطور نیست. لینکهای داخلی هم به اندازه لینکهایی که از سایتهای دیگر میگیرید باارزش هستند. باید به درستی در صفحات مختلف سایت خودتان لینک بسازید و یک شبکه از لینکها در سایت خود ایجاد کنید. این کار چه مزیتی دارد؟
سایت خود را مثل بدن یک انسان در نظر بگیرید. لینکها نقش رگ را دارند که بخشهای مختلف سایت را به هم وصل میکنند. اولین نکته این است که کار ربات موتور جستجو یا Crawler راحت شده و به خوبی میتواند بین صفحات مختلف سایت شما بخزد. این کار تاثیر بسیار خوبی در ایندکس شدن صفحات دارد و موتور جستجو را بهتر با سایت شما آشنا میکند.
دوم اینکه کاربر به راحتی به صفحات مختلف سایت شما دسترسی پیدا میکند و میتواند از مطالب مفیدی که تولید کردهاید استفاده کند. هر چقدر کاربر بیشتر بین صفحات شما بچرخد و بخشهای مختلف سایت شما را ببیند، نرخ پرش (Bounce Rate) سایت کاهش پیدا کرده و موفقیت بیشتری در کسب رتبه خواهید داشت.
لینکهای خارجی (Outbound Links)
- 이전글Lotto Probability: Unveiling the Odds 24.08.23
- 다음글бот для накрутки поведенческих факторов 24.08.23