자유게시판

1:1문의

тіл ғылымын зерттеу - тіл білімінің зерттеу нысаны

페이지 정보

profile_image
작성자 Valentina
댓글 0건 조회 15회 작성일 24-09-20 22:31

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
тіл ғылымын зерттеу - тіл білімінің зерттеу нысаны [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сонымен, салғастырмалы тіл білімінің зерттеу нысаны – зерттеліп отырған тілдердің тілдік жүйесі. Салғастырмалы тіл білімі лингвистиканың ең басты тармақтарының бірі, оның өзіндік мақсат-міндеттері бар. Сонымен салғастырмалы тіл білімінің м а қ с а т ы екі не одан да көп туыс емес тілдердегі бір типтес тілдік құбылыстар мен категорияларды бір- бірімен салғастыра отырып олардың бүкіл тілдік материалдарын сипаттап беру. Сол арқылы әлгі тілдердің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құрылымындағы айырым-өзгешеліктерді (кейде ұқсастықтарды) көрсету. Салғастырмалы тіл білімінің зерттеу нысаны – зерттеліп отырған тілдің жүйесі болып табылады. Тіл білімін зерттеу әдістері қолданылу сипатына қарай жалпы және жеке әдістер болып бөлінеді. Жалпы әдістер тілдің жалпы теориясымен, методологиясымен байланысты болса, жеке әдістер тіл. Тіл білімі физиканың акустика саласымен де байланысты. Адам баласының тілі — дыбыстық тіл. Тілдегі дыбыстар жүйесін тіл білімінің фонетика саласы зерттейді. Тіл білімінің негізгі мәселелері. Тіл білімі нысанының мәселелері, тіл мен сөйлеудің, тіл мен ойлаудың, тіл мен ақиқат-шындықтың, мағына мәселелерінің арақатынасы. Тіл білімінің зерттеу нысаны: Тіл құбылыстарын зерттеуде синхрондық және диахрондық жақтарына бірдей назар Тіл білімінің логика ғылымымен байланысы. Жалпы тіл білімі тіл ғылымының теориялық саласы ретінде 19 ғасырдан бері Жалпы тіл білімінің зерттеу нысаны жалпы тілдік болғандықтан. Ол, ең алдымен, қоғамдық ғылымдармен тығыз байланыста. Себебі: тіл — қоғамның тууымен бірге туып, қоғамның дамуымен бірге дамитын қоғамдық құбылыс. Ол қоғам мүшелерінің пікір алысу, қатынас жасау құралы ретінде қызмет атқарады. Біз сөз еткелі отырған тіл білімі де көптеген ғылымдармен байланысқа түсіп, солармен қарым-қатынаста дамып келеді. Әлемдік тіл ғылымының ғылым ретінде қалыптасып дамуы талай жүз жылдықтарды қамтиды. Ал әдебиеттану ғылымының зерттеу нысаны туралы біз алғашқы дәрісімізде-ақ Дегенмен әдебиеттану ғылымы мен тіл білімін ұштастырып тұратын ортақ дүниелер. Зерттеудің мақсаты – А.Байтұрсынұлы, Қ.Жұбанов, С.Аманжолов еңбектері бойынша таным теориясының ғылыми және әдістемелік негіздемесін талдай отырып, зерттеу нысанының қазіргі тіл біліміндегі таным мәселесімен сабақтастығын анықтау. Көрнекті ғалымдардың таным теориясына қатысты ұстанымдары мен пікір-көзқарастарын, тұжырымдарын жүйелей келіп, жоғары оқу орнында оқитын студенттерге таным теориясын меңгертудің әдістемесін ұсыну. Зерттеудің міндеттері: қазақ тіл біліміндегі таным теориясының қалыптасу тарихы мен даму. бағытын айқындау; аса көрнекті ғалымдар А.Байтұрсынұлы, Қ.Жұбанов, киста в голове у ребенка С.Аманжолов. Тіл білімінің бір саласы болып табылатын фонетика (грек т. рhone – дыбыс) тілдің дыбыстық жүйесін зерттейді. Тіл дыбыстары – күрделі құбылыс. Дыбыс сөйлеу. Тіл білімі немесе лингвистика – тіл және оның даму заңдары туралы ғылым. Тіл-қоғамдғы адамдардың өз ара пікір алысу, бір-бірімен қарым-қатынас жасау. Тілі тіл білімінің негізгі зерттеу нысаны болып табылады. ерекшелігіне негізделеді деп, оны психология ғылымының қатарына қосады. Нағыз ғылыми зерттеу А. Байтұрсынов пен Қ. Жұбанов еңбектерінен басталады деп білеміз. Қазақ тіл білімін зерттеген ғалымдар. В. Радлов Ы. АлтынсаринИ. Қазақ фонетика мәселелерін арнаулы жүйеге салып зерттеу кезеңі проф. Құдайберген Жұбановтан басталады. Проф. Қ. Жұбанов қазақ лингвистикасының ірге тасын қалаушылардың бірі болды. Ол қазақ фонетикасының бір топ мәселелері (атап айтқанда — тіл дыбыстарының фонологиясы мен жіктелуі, дыбыстардың өзгеру құбылысы, үндестік заң, сөздің буын құрылысы және акцентуация саласы) жөнінде зерттеу жүргізіп, олар туралы белгілі шешімге келеді. А. Байтұрсыновқа дейінгі еңбектерде қазақ тілі жүйесі түрде зерттеледі, жоға. Тіл білімінің тарих ғылымдарымен, соның ішінде этнография және археологиямен байланысты. Тіл тарихи – сол тілде жасаушы, қолданушы және оның иесі – халықтың тарихына. Тіл білімі және әдебиеттану ғылымы. Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы. Тіл білімі және кибернетика. Тіл білімі және логика. Лекция мақсаты: Студенттерге жалпы тіл білімінің зерттеу нысаны және пәні, анықтамасы, тіл білімінің тарихы бойынша теориялық мәлімет беру. Студенттердің дүниетанымын кеңейту. Лекция мәтіні: Жалпы тіл білімі деген атау тіл ғылымының жалпы тілдік теориялық саласы және оқу пәні деген екі мағынада қолданылады. Тіл білімінің зерттеу нысаны: Тіл құбылыстарын зерттеуде синхрондық және диахрондық жақтарына бірдей назар Тіл білімінің логика ғылымымен байланысы. Жалпы тіл білімінің нысаны адамдардың дыбыстық тілі.Жалпы тіл ғылымы тілдің құрамын, функциялық сипаттарын, даму заңдылықтарын, сыртқы дүниемен, қоғаммен, ой санамен, национальные инструменты казахского народа мәдениетпен қарым қатынасын түгел алып, қоштасу махаббатпен өлеңдері жан жақты зерттейді. Тіл білімі салалары: 1. Интралингвистика. Интра – латын тілінен ауысқан префикс «ішкі» мағынасын білдіреді. Интралингвистика тілдің ішкі жүйелілік құрылымын, жүйе элементтерінің бір-бірімен қарым-қатынасын зерттейді. Интралингвистиканың негізгі салалары – фонетика, лексикология, грамматика. Экстралингвистика – экстра латын тілінде «сыртқы, сыртқары» мағынасын береді. Экстралингвистика тілдің сыртқы дүниемен, қоғаммен байланысын зерттейді. Сондықтан оны социологиялық лингвистика, металингвистика (мета – грекше жарты), сыртқы лингвистика, немесе тілдің қоғамда, ойлау процесінде атқаратын қызметін зерттеуіне байланысты функциялық лингвистика деп те атайды.

ғалам қалай пайда болды, 18 000 ғалам топты таныстыру өлеңдері, таныстыру топпен адам дамуының индексі, адам даму индексі на русском ұбт тест онлайн тапсыру, ұбт тест онлайн тапсыру тегін




animal parade отзывы
пуз при сахарном диабете 2 типа
экономические средства контроля за загрязнением окружающей среды
өтірік өлең балаларға
су тасқыны кезіндегі қауіпсіздік ережелері слайд

.
==============================================================

~~~~~ аллюр авто руководство ~~~~~

==============================================================
.