자유게시판

1:1문의

طراحی وب سایت چیست؟

페이지 정보

profile_image
작성자 Rubin
댓글 0건 조회 3회 작성일 24-09-22 13:24

본문

بسیاری از مخاطبین دنیای خبر، گاهی تمایل به فلش بک زدن به اخبار قدیمی را دارند. بخش آرشیو خبری، فضایی است که خبرها پس از مدتی در آن بخش ذخیره شده و همیشه باقی می مانند.
۱۱- امکان اشتراک گذاری

یکی دیگر از کارهایی که باید بتوانیم در تحلیل صفحه‌ی فرود انجام دهیم، بررسی ساختار ترافیک ورودی است. یعنی ببینیم که صفحه‌ی فرود، از چه شیوه‌هایی تغذیه می‌شود و ورودی می‌گیرد.
حداقل باید بتوانیم دو یا سه منبع اصلی هدایت ترافیک به صفحه را تشخیص دهیم.
سرویس‌های متعددی مانند ابزارهای وبمستر گوگل و گوگل آنالیتیکس و آدرس دهی UTM می‌توانند به شما در ارزیابی منشاء ترافیک و سهم هر یک از منابع ترافیکی کمک کنند.
ابزار Similar web هم برای بررسی وضعیت ترافیک ورودی سایت مناسب است که البته برای دسترسی به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید.
بد نیست سری طراحی انواع سایت هم به چند مورد از سایت‌هایی بزنید که به صفحه‌ی لندینگ مد نظر شما لینک داده‌اند. سرویس‌های زیادی برای این کار وجود دارد. اما شاید SEO Review Tools گزینه‌ی خوبی باشد. اما در تحلیل بک لینک‌ها، همیشه باید نهایتاً حدس و قضاوت خودتان را به کار بگیرید. مواردی به عنوان بک لینک گزارش می‌شوند، الزاماً مهم‌ترین‌ها نیستند. خیلی از آنها هم به صورت مقطعی و بدون اطلاع مدیران سایت به وجود می‌آیند. اما باز کردن چند مورد از آنها ممکن است به شما ایده‌هایی بدهد.
البته به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که سیاست بعضی از سایت‌ها، هدایت ترافیک از سایت به شبکه های اجتماعی است و برخی سایت‌ها بالعکس، می‌کوشند همه را از شبکه‌های اجتماعی به سایت بیاورند.
البته طبیعتاً همیشه ترافیک در هر دو سو وجود دارد، اما عموماً یکی از دو سمت غالب است.
با کمی جستجو و بررسی و به خرج داشتن هوشمندی، باید بتوانید تشخیص دهید که صفحه‌ی مورد نظر شما از کدام گروه است.
کار بسیار مهم دیگری که باید در تحلیل صفحه فرود انجام دهید، تحلیل CTA یا Call-To-Action است. یعنی باید ببینید که آیا محتوای صفحه و طراحی وب سایت در تهران آن به شکلی هست که مخاطب را به اقدام کردن ترغیب کند و یا نه.
در انتها اگر هدف های دیگری از طراحی وب سایت فروشگاهی صفحه ورود را می شناسید، که شاید بتوانیم از آنها ایده بگیریم خوشحال طراحی وب سایت فروشگاهی می شویم که آن اهداف را با ما هم به اشتراک بگذارید.

کسانی که با فضای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو آشنا هستند، معمولاً با شنیدن نام صفحه فرود یا Landing Page بحث‌های مربوط به SEO را به خاطر می‌آورند.
البته در سئو هم بحث لندینگ پیج یا صفحه فرود وجود دارد، اما اصل این بحث، گسترده‌تر و جدی‌تر است و در فضای بازاریابی محتوا، به مفاهیم مختلف دیگری هم اشاره دارد.
انواع صفحه فرود یا لندینگ پیج

سئو در دیده شدن سایت نقش بسیار با اهمیتی و کلیدی دارد. در واقع بسیاری از مشتریان و مخاطبانی که شما را نمی‌شناسند، به واسطه سئو استاندارد، سایت‌هی مختلف را در اینترنت و موتورهای جستجو پیدا می‌کنند. سئو سایت باعث می شود بدون پرداخت هزینه های اضافه برای سایت شرکت خود تبلیغ کنید و برای بهتر دیده شدن در بهترین موقعیت قرار گیرید.
۸- طراحی وب سایت وردپرسی ریسپانسیو

حتما و حتما در صفحه اول سایت یک منو داشته باشید. منو معمولا در یک نوار بالای صفحه اول سایت قرار طراحی وب سایت فروشگاهی گرفته و دسترسی به سایر صفحات و اطلاعات را برای مخاطب راحت‌تر می‌کند.
۸- سرعت سایت

نخستین گام در تحلیل صفحه ورود این است که مشخص کنیم صفحه‌ی مورد نظر ما چه هدف یا اهدافی را تامین می‌کند. البته به خاطر داشته باشید که در تحلیل اهداف صفحه فرود از دریچه‌ی ذهن مخاطب و بازدیدکننده‌ی صفحه، به صفحه طراحی وب سایت در تهران انواع سایت فرود نگاه کنید. مهم نیست طراح چه در ذهن داشته و چگونه فکر می‌کرده است، بلکه مهم این است که بازدیدکننده، هنگام فرود آمدن روی آن صفحه، به چه اقدام‌هایی ترغیب می‌شود.
بنابر این، شاید بد نباشد اگر می‌خواهید صفحه فرود سایت خودتان را تحلیل کنید، از فرد دیگری دعوت کنید که آن صفحه را بررسی کند و حدس بزند که هدف طراح صفحه چه بوده است.
اهداف صفحه فرود