انواع طراحی سایت
페이지 정보
본문
چرا سایت شخصی ؟
ساخت وبسایت شخصی روشی برای معرفی کسبوکار و نمونه کارها میباشد که به صورت مستقیم امکان دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گستردهای به ارمغان میآورد که در برندسازی یک شخص تاثیر بسیاری دارد.
سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری میباشد و در نتیجه سایت خبری که به صورت استاندارد و اصولی طراحی شده باشد موفق خواهد بود.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
سئو سایت فقط تولید سئو کردن URL جدید نیست. اگر صفحات جدید که ایجاد میکنید ارزشی به مخاطب منتقل نکند، فقط دنیای اینترنت را با چند صفحه کمکیفیت پر کردهاید. گاهی باید به عقب برگردید و چیزهایی که تا امروز ساختهاید را مرور کنید. هیچچیز مثل یک محتوای آپدیت شده و بهروز برای کاربر جذاب نیست. شاید مقالهای دارید که در سال 93 نوشتهاید و امروز نیاز به یک سری تغییر دارد. پس حتما تغییرات را اعمال کنید. اگر این تغییرات کوچک باشند شاید به چشم موتور جستجو نیایند اما کاربر از مخاطب تازه لذت برده و سایت شما را به خاطر زنده بودنش تحسین خواهد کرد.
بهینهسازی تصاویر (Image Optimization)
زمانی که پروسه بهینهسازی سایت شروع میشود، معمولا سئو را به دو بخش سئو داخلی یا On Page SEO و سئوی خارجی یا Off Page SEO تقسیم میکنیم.
1. سئوی داخلی (On Page SEO)
هدف سایت خبری
گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاعرسانی به افراد، چگونگی نمایش اخبار و نحوه آرشیو اخبار اصلیترین هدف سایت خبری بشمار میآید.
سایتها در واقع ویترین مجازی بشمار سئو میآیند و در آینده نزدیک اگر تجارت شما در اینترنت نباشد تجارت شما از بین خواهد رفت !
امروزه طراحی سایت به ۲ شیوه کدنویسی با زبانهای برنامهنویسی وب و یا طراحی به کمک سیستمهای مدیریت محتوا انجام سئو میشود.
سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیکها و روشهای مورد اعتماد موتور جستجو سئو استفاده میکند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندیها سایتها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیکهای خود بسیار محتاطانه عمل میکند. کسی در دنیای بیرون نمیتواند ادعا کند که زیر و بم رتبهبندی گوگل را میداند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وبمسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روشها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارشهایی که گوگل منتشر میکند بعضی از تکنیکها در سئو سایت به شدت نفع شدهاند. مثل لینکسازی اسپم و تولید محتوای بیکیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی میکند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینکگیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینهسازی سایت برای موبایل و غیره.
انتخاب زیرساخت مناسب سایت با توجه به نیاز هر کسبوکاری، مستلزم دانش و تجربه کافی است که اگر بدرستی انتخاب نشود در مسیر بازاریابی آژانس دیجیتال مارکتینگ نیز با مشکلات زیادی مواجه میگردد.
تا جای ممکن از تصاویر سبک و بهینه استفاده کنید
درباره پسوندهای رایج تصویر مثل png، jpg، webp و غیره مطالعه کنید
حتما و حتما محتوایی برای تگ ALT بنویسید
از کلمات کلیدی مرتبط در تگ ALT استفاده کنید
نام عکس را مرتبط انتخاب کنید و از آپلود تصاویری مثل img.png خودداری کنید
ساخت وبسایت شخصی روشی برای معرفی کسبوکار و نمونه کارها میباشد که به صورت مستقیم امکان دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گستردهای به ارمغان میآورد که در برندسازی یک شخص تاثیر بسیاری دارد.
سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری میباشد و در نتیجه سایت خبری که به صورت استاندارد و اصولی طراحی شده باشد موفق خواهد بود.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
سئو سایت فقط تولید سئو کردن URL جدید نیست. اگر صفحات جدید که ایجاد میکنید ارزشی به مخاطب منتقل نکند، فقط دنیای اینترنت را با چند صفحه کمکیفیت پر کردهاید. گاهی باید به عقب برگردید و چیزهایی که تا امروز ساختهاید را مرور کنید. هیچچیز مثل یک محتوای آپدیت شده و بهروز برای کاربر جذاب نیست. شاید مقالهای دارید که در سال 93 نوشتهاید و امروز نیاز به یک سری تغییر دارد. پس حتما تغییرات را اعمال کنید. اگر این تغییرات کوچک باشند شاید به چشم موتور جستجو نیایند اما کاربر از مخاطب تازه لذت برده و سایت شما را به خاطر زنده بودنش تحسین خواهد کرد.
بهینهسازی تصاویر (Image Optimization)
زمانی که پروسه بهینهسازی سایت شروع میشود، معمولا سئو را به دو بخش سئو داخلی یا On Page SEO و سئوی خارجی یا Off Page SEO تقسیم میکنیم.
1. سئوی داخلی (On Page SEO)
هدف سایت خبری
گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاعرسانی به افراد، چگونگی نمایش اخبار و نحوه آرشیو اخبار اصلیترین هدف سایت خبری بشمار میآید.
سایتها در واقع ویترین مجازی بشمار سئو میآیند و در آینده نزدیک اگر تجارت شما در اینترنت نباشد تجارت شما از بین خواهد رفت !
امروزه طراحی سایت به ۲ شیوه کدنویسی با زبانهای برنامهنویسی وب و یا طراحی به کمک سیستمهای مدیریت محتوا انجام سئو میشود.
سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیکها و روشهای مورد اعتماد موتور جستجو سئو استفاده میکند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندیها سایتها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیکهای خود بسیار محتاطانه عمل میکند. کسی در دنیای بیرون نمیتواند ادعا کند که زیر و بم رتبهبندی گوگل را میداند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وبمسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روشها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارشهایی که گوگل منتشر میکند بعضی از تکنیکها در سئو سایت به شدت نفع شدهاند. مثل لینکسازی اسپم و تولید محتوای بیکیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی میکند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینکگیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینهسازی سایت برای موبایل و غیره.
انتخاب زیرساخت مناسب سایت با توجه به نیاز هر کسبوکاری، مستلزم دانش و تجربه کافی است که اگر بدرستی انتخاب نشود در مسیر بازاریابی آژانس دیجیتال مارکتینگ نیز با مشکلات زیادی مواجه میگردد.
تا جای ممکن از تصاویر سبک و بهینه استفاده کنید
درباره پسوندهای رایج تصویر مثل png، jpg، webp و غیره مطالعه کنید
حتما و حتما محتوایی برای تگ ALT بنویسید
از کلمات کلیدی مرتبط در تگ ALT استفاده کنید
نام عکس را مرتبط انتخاب کنید و از آپلود تصاویری مثل img.png خودداری کنید