سئو تکنیکال یا Technical SEO چیست ؟
페이지 정보
본문
ویژگی سایت آموزشی
سایتهای آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی وب سایت شدهاند ویژگیهای خاص خود را دارند.
وقتی کلمهی Apple را میبینید یا میشنوید، چه واژههایی برایتان تداعی میشود؟ شاید نوآوری، سادگی و طراحی.
وقتی کلمهی Caterpillar را میشنوید چه واژههایی برایتان تداعی میشود؟ شاید راهسازی و سختجان بودن
وقتی کلمهی Trump را میشنوید چه واژههایی برایتان تداعی میشود؟
فرق یک برند با یک کلمه یا نام تجاری معمولی در این است که وقتی با یک برند روبرو میشوید، مجموعهای از کلمات و مفاهیم برایتان یادآوری میشود. در حالی که یک کلمه یا نام تجاری معمولی، تداعیکنندهی هیچ چیزی فراتر از خودش نیست.
برند یعنی تصویر ذهنی
همیشه سعی کنید کار را تمیز و مرتب انجام دهید. استفاده از یک URL مناسب میتواند در سئو تاثیرگذار باشد. از یک URL تمیز و کوتاه برای صفحات استفاده کنید. با اینکار هم خوانایی آدرس آژانس دیجیتال مارکتینگ بالا میرود و بهتر در ذهن کاربر میماند. هم برای سئو سایت مفید است. به تبلیغات اصطلاح باید Seo-Friendly URLS را رعایت کنید.
تحقیقاتی نشان دادهاند که URL های کوتاه شانس بهتری برای کسب رتبه دارند.
استفاده از کلمات کلیدی در محتوا (keywords In Content)
دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبتنام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید
برند برای بسیاری از ما یک قول (promise) محسوب می شود. وعدهی یک برند ممکن است کیفیت باشد. وعدهی دیگری، پایینترین قیمت. وعدهی برندهی یک برند هم ممکن است پرستیژ باشد.
قول را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:
با این حال گوگل به صراحت اعلام کرده است که داشتن یک سایتمپ برای سایت مفید بوده و میتواند به بهبود سایت کمک کند. و همچنین این تصور غلط را رد میکند که داشتن یک سایتمپ که درست ساخته نشده باعث پنالتی سایت میشود.
چطور برای سایت خود یک sitemap بسازیم؟
حضور برندها در زندگیمان چنان جدی و فراگیر است که میتوان گفت انواع تصمیم گیری های خرید ما، نه بر روی محصول، که بر روی برند محصول متمرکز هستند.
فرض کنید میخواهید خرید خود را از سوپرمارکت به صورت تلفنی انجام دهید. از ماست و نان گرفته تا باتری و مسواک، تقریباً کالا به کالا، باید به طرف مقابل بگویید که چه برندی مد نظر شماست. بسیار معدودند کالاهایی که برندشان برای شما مهم نباشد و صرفاً به گفتن نام کالا مثلاً شاید کبریت یا کیسه فریزر اکتفا کنید.
البته این را هم میدانیم که بحث برند و برندسازی، به کالاها محدود نیست و دغدغهی برندسازی، تقریباً هر چیز قابل ارائهای را در بر میگیرد: آژانس دیجیتال مارکتینگ مجموعههای خدماتی در پی ساختن برند برای خدمات خود هستند، وبسایتها و اپلیکیشنها برای تقویت برند خود، هزینه میکنند، شهرداریها برای تعریف و تقویت برند شهرها میکوشند و بسیاری از انسانها، برای توسعه برند شخصی خود تلاش میکنند.
به کمک ابزار ساخت سایت مپ به طور رایگان برای سایتتان یک sitemap ایجاد کنید.
اگر سایتتان وردپرسی است به کمک افزونه Yoast میتوانید یک Sitemap بسازید. کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:
در کل 6 تگ برای عناوین داریم که از H1 تا H6 به ترتیب اهمیت قرار گرفتهاند. پیش خودتان فکر نکنید فقط تگ H1 یک صفحه مهم است و باید بقیه را فراموش کنید. اصلا اینطور نیست.
ببینید اول بدانید که Heading Tags یا تگهای H برای ایجاد عناوین در صفحه به وجود آمدهاند. نه برای پر کردن آنها با کلمات کلیدی. این تگها به شما اجازه میدهند برای محتوای خود یک ساختار منظم ایجاد کنید تا خواننده به راحتی مقاله را بخواند. مثلا یک مقاله درباره آموزش برنامه نویسی را در نظر بگیرید. میتوان از این ساختار برای عنوانبندی استفاده کرد.
سایتهای آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی وب سایت شدهاند ویژگیهای خاص خود را دارند.
وقتی کلمهی Apple را میبینید یا میشنوید، چه واژههایی برایتان تداعی میشود؟ شاید نوآوری، سادگی و طراحی.
وقتی کلمهی Caterpillar را میشنوید چه واژههایی برایتان تداعی میشود؟ شاید راهسازی و سختجان بودن
وقتی کلمهی Trump را میشنوید چه واژههایی برایتان تداعی میشود؟
فرق یک برند با یک کلمه یا نام تجاری معمولی در این است که وقتی با یک برند روبرو میشوید، مجموعهای از کلمات و مفاهیم برایتان یادآوری میشود. در حالی که یک کلمه یا نام تجاری معمولی، تداعیکنندهی هیچ چیزی فراتر از خودش نیست.
برند یعنی تصویر ذهنی
همیشه سعی کنید کار را تمیز و مرتب انجام دهید. استفاده از یک URL مناسب میتواند در سئو تاثیرگذار باشد. از یک URL تمیز و کوتاه برای صفحات استفاده کنید. با اینکار هم خوانایی آدرس آژانس دیجیتال مارکتینگ بالا میرود و بهتر در ذهن کاربر میماند. هم برای سئو سایت مفید است. به تبلیغات اصطلاح باید Seo-Friendly URLS را رعایت کنید.
تحقیقاتی نشان دادهاند که URL های کوتاه شانس بهتری برای کسب رتبه دارند.
استفاده از کلمات کلیدی در محتوا (keywords In Content)
دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبتنام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید
برند برای بسیاری از ما یک قول (promise) محسوب می شود. وعدهی یک برند ممکن است کیفیت باشد. وعدهی دیگری، پایینترین قیمت. وعدهی برندهی یک برند هم ممکن است پرستیژ باشد.
قول را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:
با این حال گوگل به صراحت اعلام کرده است که داشتن یک سایتمپ برای سایت مفید بوده و میتواند به بهبود سایت کمک کند. و همچنین این تصور غلط را رد میکند که داشتن یک سایتمپ که درست ساخته نشده باعث پنالتی سایت میشود.
چطور برای سایت خود یک sitemap بسازیم؟
حضور برندها در زندگیمان چنان جدی و فراگیر است که میتوان گفت انواع تصمیم گیری های خرید ما، نه بر روی محصول، که بر روی برند محصول متمرکز هستند.
فرض کنید میخواهید خرید خود را از سوپرمارکت به صورت تلفنی انجام دهید. از ماست و نان گرفته تا باتری و مسواک، تقریباً کالا به کالا، باید به طرف مقابل بگویید که چه برندی مد نظر شماست. بسیار معدودند کالاهایی که برندشان برای شما مهم نباشد و صرفاً به گفتن نام کالا مثلاً شاید کبریت یا کیسه فریزر اکتفا کنید.
البته این را هم میدانیم که بحث برند و برندسازی، به کالاها محدود نیست و دغدغهی برندسازی، تقریباً هر چیز قابل ارائهای را در بر میگیرد: آژانس دیجیتال مارکتینگ مجموعههای خدماتی در پی ساختن برند برای خدمات خود هستند، وبسایتها و اپلیکیشنها برای تقویت برند خود، هزینه میکنند، شهرداریها برای تعریف و تقویت برند شهرها میکوشند و بسیاری از انسانها، برای توسعه برند شخصی خود تلاش میکنند.
به کمک ابزار ساخت سایت مپ به طور رایگان برای سایتتان یک sitemap ایجاد کنید.
اگر سایتتان وردپرسی است به کمک افزونه Yoast میتوانید یک Sitemap بسازید. کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:
در کل 6 تگ برای عناوین داریم که از H1 تا H6 به ترتیب اهمیت قرار گرفتهاند. پیش خودتان فکر نکنید فقط تگ H1 یک صفحه مهم است و باید بقیه را فراموش کنید. اصلا اینطور نیست.
ببینید اول بدانید که Heading Tags یا تگهای H برای ایجاد عناوین در صفحه به وجود آمدهاند. نه برای پر کردن آنها با کلمات کلیدی. این تگها به شما اجازه میدهند برای محتوای خود یک ساختار منظم ایجاد کنید تا خواننده به راحتی مقاله را بخواند. مثلا یک مقاله درباره آموزش برنامه نویسی را در نظر بگیرید. میتوان از این ساختار برای عنوانبندی استفاده کرد.