자유게시판

1:1문의

неліктен естемес күйші жаңылға көз тастай берді - куй анызы идеясы

페이지 정보

profile_image
작성자 Shasta
댓글 0건 조회 13회 작성일 24-09-18 18:57

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=неліктен+естемес+күйші+жаңылға+көз+тастай+берді+куй+анызы+идеясы
 
 
неліктен естемес күйші жаңылға көз тастай берді - куй анызы идеясы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, №1 жалпы орта білім беретін мектеп қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Алипова Гульназ Туракбаевна Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесіндегі өнер иелерінің тағдыры Сабақтың тақырыбы: «Күй аңызы» әңгімесіндегі өнер иелерінің тағдыры Сабақтың мақсаты: a) Білімділік: Жазушының өмірі мен шығармашылығына шолу, шығарманың тақырыптық-идеялық мазмұнын, күй өнерінің құдіретін ұғындыру. ә) Дамытушылық Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, №1 жалпы орта білім беретін мектеп қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Алипова Гульназ Туракбаевна. Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесіндегі өнер иелерінің тағдыры Сабақтың тақырыбы: «Күй. Т.Ахтанов "Күй аңызы" атты Ашық сабақ, пәні Қазақ әдебиеті. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Т.Ахтанов "Күй аңызы". Материал туралы қысқаша түсінік. әдебиеттен сабақ үлгісі. Пән: Қазақ әдебиеті. Бөлім атауы: Қиял мен шындық. Сабақтың тақырыбы: Тахуаи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі 5-сабақ. Осы сабақ арқылы. Түсіну1.Жазушы күй туралы,күйші туралы неге тебіреніп жазды деп ойлайсыңдар? 2.Ботасы өлген аруана Естемес күйшіге қалай әсер етті? Әсер етсе, жолда күй неліктен толық шықпады? 3.«Нар идірген» атты күй дүниеге қалай келді? «Нар идірген» күйін ойнату. Қолдану 1.Жаңылдың портретін мәтіннен тауып оқыңдар,өз сөздеріңмен көркем етіп айтып беріңдер. 2.Екі жолаушының жазушы суреттеуіндегі портреттерін оқи отырып, мінездеме беріңдер. Сергіту сәті«Адай» күйін ойнату. Әр топ өздеріңіз таңдаған аспаптарыңыз бойынша қимыл жасауларыңызды сұраймын. Суретте. Күйші Естеместің портретін суреттеңіз. • Салыстыр. Күйші Оразымбет пен Естеместі салыстырыңыз. • Зертте. Жазушының бұл әңгімені жазуына не себеп болды? • Қолдан. Естемес көзі тағы да Жаңылға түсті. «Мал баласына осылай пейілің түскені жас та болсаң, аса мейірбан боларсың», – деп ойлап, күйшінің іші жылып кетті. Неліктен шал жолаушыларға сусын ұсына алмады? • Неліктен Естемес күйші Жаңылға көз тастай берді? • Ақсақал неліктен Естемеске қолқа салды? • Естемес күйші неліктен жолын Оразымбетке берді? 107 0. Жалоба. Жазушының алғашқы әңгімесі – «Күй аңызы». Т.Ахтанов өнер құдіретінің ботасы өлген бозінгеннің тарамыс болған терісіне жан беріп, суалып біткен желінін сүтке. Идеясы – Күй өнерінің құдіретін ұғынып, өнер адамын дәріптеу. Кейіпкерлер бейнесі: Жағымды кейіпкерлер: Естемес, Оразымбет, Жаңыл, қария Жағымсыз кейіпкерлер жоқ. ІІ топ: Шығарманың композициялық құрылысына талдап, әңгімені қысқаша мазмұндау. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашу. Ширату сұрақтары. 1. Неліктен әңгіме Күй аңызы деп аталған? 2. Аңызға айналған қандай күйлерді білесіңдер? 3. Ботасы өлген аруана Естемес күйшіге қалай әсер етті? Жаңылға қандай мінездеме берер едіңіздер? 7. Өлімнен ұят күшті. Шалға қандай мінездеме берер едіңіздер? 8. Естемес күйшінің жүрегін бүлк еткізер, көңілі құрғыр әлденеге талпынтқан не? 9. "Екі күйші, өнерлеріңді бірге салыңдар" деген қыз сөзінің астарында не бар еді? Ботасы өлген боз інген, деп күбірледі Естемес атын тебініп қозғала беріп. Ойынан енді ғана сергіп, Оразымбетке бұрылды. Көрмейсің бе, ботасы өлген ғой аруананың. Не сұрасам да бересіз бе? деп Естемес жалт етіп Жаңылға көз тастады. Беремін, қарағым. Жаңыл сытылып үйден шығып кетті. Нар сонда ғана селт еткендей болды. Естемес көзі тағы да Жаңылға түсті. «Мал баласына осылай пейілің түскені жас та болсаң, аса мейірбан боларсың», деп ойлап, күйшінің іші жылып кетті. Жаңыл қарындағы шелегін алып, түйенің желініне тосып, саууға ыңғайланды. Күйші көзі Жаңылға түсті Қыз нардың емшегін қысып ұстап қатып қалыпты. «Апыр-ау, бұл неге саумай тұр», деп ойлады Естемес. Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, №1 жалпы орта білім беретін мектеп қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Алипова Гульназ Туракбаевна Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесіндегі өнер иелерінің тағдыры Сабақтың тақырыбы: «Күй аңызы» әңгімесіндегі өнер иелерінің тағдыры Сабақтың мақсаты: a) Білімділік: Жазушының өмірі мен шығармашылығына шолу, шығарманың тақырыптық-идеялық мазмұнын, күй өнерінің құдіретін ұғындыру. ә) Дамытушылық Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, №1 жалпы орта білім беретін мектеп қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Алипова Гульназ Туракбаевна. Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесіндегі өнер иелерінің тағдыры Сабақтың тақырыбы: «Күй. Бұл осы өңірге аты кең жайылған Естемес күйші еді. Ол маңдайына тосқан қолын түсіре берді де, етсіз салалы саусағымен қамшысының ұшын қағып алды. Қамшыны тастай беріп, домбыра ұстайсың. Автор: Т. Ахтанов Шығарма аты: «Күй аңызы» Кейіпкерлер: Естемес, Оразымбет, Жаңыл, шал, ботасы өлген аруана Оқиға желісі: Ботасы өлген аруана сүт береді, Естемес жолын жас жігітке береді Немен аяқталады: Не суреттеледі: Кейіпкерлер бейнесі, нар бейнесі, күй құдіреті Қандай тәсіл қолданады: Портрет, эпитет – өткір қоңыр көзді, мүсәпір бейнесі, жұмсақ әуен бояуы, теңеу – жібектей майысып, балшықтан құйғандай, сүйріктей саусақ Шығармадағы кейіпкерлердің портреттерін жазу. Естемес жасы елуді алқындырған, әдемі дөңгелек қара сақалды, кішілеу өткір қоңыр көзі биік қабағының астында терең ұялаған қағылез кісі Оразымбет астында жалын өрген қылаң бесті, үстінде өңіріне зер ұстаған көк мақпал камзол. Қыз бала неліктен қаймықпай жолаушылардың аттарын белдеуге байлады? 2.Неліктен шал жолаушыларға сусын ұсына алмады? 3. Неліктен Естемес күйші Жаңылға көз тастай берді? 4.

жена месси национальность, жена месси инстаграм продам квартиру в актобе рядом универа жубанов недорого, купить квартиру в 8 микрорайоне ертегі айту, ертегілер текст

ел аралап жасалатын тұрақты және жәрмеңкелік - жәрмеңкелердің тиімсіз тұстары [Читать далее...]

Ойыл және Темiр уездiк және облыстық орталықтар аймағында тұрақты сауда кеңiнен етек алды Ел аралап жасалатын сауда мен жәрмеңкелердегi сауданың жағдайын әлдеқайда әлсiретiп жiбердi. Қазіргі кезеңде ол қаншалықты маңызды? 4. Қазіргі кездегі ауқымды мәселелердің бірі еліміздің жасыл экономикасын сақтау, дамыту болып табылады. Алдағы уақытта осы мәселелерді шешілуі үшін қандай ұсыныстар жасар едіңіз? 5. Ғылым мен техника саласында ашылған жаңалықтардың адамдардың өмір сүру жағдайына қандай әсері болады деп ойлайсыз? АСТАНА. ҚазАқпарат Қоянды жәрмеңкесінің қазақ тарихында алатын орны ерекше екенін өткен тарихымызды парақтап отырып көзіміз жетеді. Алайда, Арқа өңіріндегі осы бір сауда-саттық, мәдени-рухани, тіпті саяси да маңызды орын болған, ғасырға. Одан кейін Шу мен Сырдан өтіп, Ұлытау мен Кішітауды басып, Есіл мен Нұраны жайлап, мекен қылған жұртты аралайды. Осындай екінші сапарына Мәшһүр Жүсіп 37 жасында, яғни 1895 жылдар шамасында шықса, үшінші сапары 49 жасына (1907) сәйкес келеді. Мәшһүр Жүсіп Көпейұлының саналы ғұмырында бір сәт те қолынан қаламы түсіп көрмеген, бір жағынан жазып, екінші жағынан өнер-ғылым үйреніп, жатпай-тұрмай ізденіс үстінде болды. Мәшһүр Жүсіп Көпеев. 1877–1887 жылдарға дейін Машһүр Жүсіп Сарыарқаның елін, жерін аралайды. 1887 жылы 29 жасында екінші рет Бұхар, Ташкент, Түркістан т. б. жерлерге аттанады. Білім мен ғылымның нұры бол-ған Орта Азия Шығыс мәдениетіне иек артқан еді. Ман өртінен зардап шеккен Аманқарағай ауылының аумағын аралады. тұрақты түрде өткізіліп тұрған. Жәрмеңкеде Ырғыз өзені, үлкен және кіші. Ел аралап жүріп жасалатын, тұрақты және жәрмеңкелік сауда. ІҮ топ Қоянды жәрмеңкесі, жәрмеңкелердің әлеуметтік-мәдени саладағы атқарған рөлі. Ел аралап жүріп айырбас сауда жасаумен орыс, татар және ортаазиялық көпестер айналысты, Олар көшпелі және жартылай көшпелі халыққа күнделікті қажетті тауарлар сатты. Оны малға немесе мал өнімдеріне айырбастады. Ондай көпестер қазақ даласынан үйір-үйір жылқы айдап қайтып жүрді, Жүн мен майды қажетінше сатып алды. 2 топ: Орта Азиямен жүргізілген керуен саудасы. Ел аралып жүріп жасалатын сауда. Тұрақты сауда. 3 топ: Жәрмеңкелік сауда. Қоянды жәрмеңкесі. Жәрмеңкелердің әлеуметтік-мәдени саладағы атқарған. Жәрмеңкелердің ашылуы барысында ел аралап сауда сату үлкен жобаға айналды. Сауда айналымының көлемі ұлғайып, қазақ жеріне Ресей, Қытай. Қарағанды қаласының орталығында «Ауыл береке – 2022» жәрмеңкесі өтеді дегенді естіп, біз де сонда асықтық. Бұл әрине, облыс жұртшылығына жаз бойы тер төгіп жинаған ауылшаруашылық өнімдерін көтерме бағамен сатып, бейнеттерінің зейнетін көруге үлкен мүмкіндік. Барсақ, қарақұрым жұрт қалаған тауарларын сатып алып, көліктеріне тасып жүр. Сауда қызу. Төр жақта музыка ойнап тұр, жергілікті өнер ұжымдары жұртшылыққа. Ел аралып жүріп жасалатын сауда. Тұрақты сауда. 3 топ: Жәрмеңкелік сауда. Қоянды жәрмеңкесі. Жәрмеңкелердің әлеуметтік-мәдени саладағы. Делдал саудагер мен қазақты байланыстырушы адам ; Жәрмеңкелер – жылдың белгілі бір мерзімдерінде сауда-саттық ұйымдастырылып отыратын орын ; Айырбас сауда – айырбас арқылы ақшасыз сауда жасау ; Қамба қоймалар – астық, ұн, азық-түлік сақтайтын орындар. Изображение слайда. 5. Жәрмеңкелердің қазақ қоғамына тигізген әсері: Жәрмеңкелердің пайдасы Жәрмеңкелердің тиімсіз тұстары. Изображение слайда. 9. Жарапазанды кәсіп етіп, Ораза уақытында ел аралап, күндіз жүріп айтатын үлкен адамдар болады. Жарапазанды екі адам болып жүріп айтады. Бірі жарапазан айтқанда, екіншісі қостаушы болады». Ел аралып жүріп жасалатын сауда. Тұрақты сауда. 3 топ: Жәрмеңкелік сауда. Қоянды жәрмеңкесі. Жәрмеңкелердің әлеуметтік-мәдени саладағы атқарған қызметі. Дескрипторы: 19 ғғ сауда сипатының өзгеруі анықтайды Сауданың түрерін аныөтайды; Жәрмеңкелердің әлеуметтік-мәдени саладағы атқарған қызметі 8. Тапсырма: Кестені толтыру. Одан кейін Шу мен Сырдан өтіп, Ұлытау мен Кішітауды басып, Есіл мен Нұраны жайлап, мекен қылған жұртты аралайды. Осындай екінші сапарына Мәшһүр Жүсіп 37 жасында, яғни 1895 жылдар шамасында шықса, үшінші сапары 49 жасына (1907) сәйкес келеді. Мәшһүр Жүсіп Көпейұлының саналы ғұмырында бір сәт те қолынан қаламы түсіп көрмеген, бір жағынан жазып, екінші жағынан өнер-ғылым үйреніп, жатпай-тұрмай ізденіс үстінде болды. Мәшһүр Жүсіп Көпеев. 1877–1887 жылдарға дейін Машһүр Жүсіп Сарыарқаның елін, жерін аралайды. 1887 жылы 29 жасында екінші рет Бұхар, Ташкент, Түркістан т. б. жерлерге аттанады. Білім мен ғылымның нұры бол-ған Орта Азия Шығыс мәдениетіне иек артқан еді.


қазіргі мектептердегі педагог-психологтың қызметі
алматы - лос-анджелес
тұрмағамбет ізтілеуов өлеңдері
жеке түзету сабақ жоспары 3 сынып
педагог модератор қанша балл жинау керек 2022

.
==============================================================

~~~~~ е ден басталатын жануар ~~~~~

==============================================================
.