자유게시판

1:1문의

баланың даму сапасын қамтамасыз ету жолдарын жазыңыз - мектепке дейінг…

페이지 정보

profile_image
작성자 Sven
댓글 0건 조회 10회 작성일 24-09-18 20:11

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
баланың даму сапасын қамтамасыз ету жолдарын жазыңыз - мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу тест [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Балабақша тәрбиешілеріне арналған тест атты Тест, қазақтың танымал суретшілері пәні Балабақша. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Материал туралы қысқаша түсінік. материал тәрбиешілерге жұмыс жасау үшін маңызды. Авторы: Шакирбаева Динара Балтабекқызы. Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ. 5.3 Мектепке дейін білім беру сапасы және оны өзгертудің негізгі тенденциялары. Мектепке дейін білім беру мазмұнын құру принциптері (Л. А. Парамонова). Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу бағдарламасының даму тарихынан аздап хабарлама жасайық. 1953 жылы бұл құжат «Балалар бақшасында мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту» атты жаңа бөлім енгізілуіне байланысты өңделіп қайта басылып шығады. 83 тең білім беруді қамтамасыз етумен байланысты баланың, отбасының, қоғамның алдындағы міндеттемесін орындау. Білім беру бағдарламалары жасалу кезеңінде мемлекеттік деңгейдегі сараптамадан, тәжірибе-эксперименттік апробациядан өтеді, содан кейін ғана енгізілуге жіберіледі. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫҢ САПАСЫН педагог пен баланың қарым-қатынасы сапалы болуын қамтамасыз ету үшін басқа да мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту сапасын бағалау. 1) мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың педагог қызметкерлеріне білім беру бағдарламаларын, әдістемелік материалдарды, оқыту әдістерін іске асыруда, мектеп жасына дейінгі балаларды. Академиялық дәрежесі: 5В – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша білім бакалавры № Модуль және пән атауы ects Семестр ЖБМОД 1 Жалпы білім беру пәндері модулі 24 1-3. Инклюзивті оқыту барлық балаларға мектепке дейінгі оқу орындарында мектеп және кеңейтілуі, оларды сапалы білім беру қызметтерімен қамтамасыз ету. Мектепке дейінгі педагогика пәнінен білімгерлерге арналған тест сұрақтары. Дошкольное образование, Тесты, СУЗ, Мектепке дейінгі педагогика пәнінен тест сұрақтары. Д) Оқыту +. 15. Баланың мектепке дейінгі кезеңіне тән зейін қасиеті. A) тұрақты. Б) күшті. 29. Бала бойында бар қандай да бір нақты функция мен сапаның сандық өзгеруі немесе жетілуі. A) Өсу +. Б) Анализ. 30. Мәліметтерді стандарттап, жинау және өңдеуді көздейтін әдіс: A) Тест. + Б) Эксперттік баға. 49. Ешқандай мақсат қоюды талап етпейтін мектеп жасына дейінгі баланың қиялы қалай аталады? A) ырықсыз +. Б) ырықты. Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалауды іске асырғанда мектепке дейінгі балалардың құзыреттілік дамуының ҚР МДТО МЖМБС-ында көрсетіп берілген деңгейіне сәйкестігін анықтау қажет; — күтілетін нәтиже ретіндегі мектепке дейінгінің — баланың түйінді құзыреттіліктері баланың жеке-дара ерекшеліктеріне және қоршаған әлеуметтік ортасына тәуелді де, негізінен оның қабілетін, бастамасын, қарым-қатынастағы және іс-әрекеттегі белсенділігін, өмір тіршілігіндегі және оқудағы түсінерлік әр алуан мәселелерді шешудің оңтайлы нұсқасын таба алуын сипаттайды. Мектепке дейінгі білім беруді басқару жүйесін оңтайландыру мақсатында қолданылатын it-құзыреттілік қазіргі заманғы менеджердің кәсіби маңызды. Бұл баланың мектепке дайындығын қамтамасыз ету үшін оны бастауыш мектепте оқуға Тәрбиелеу-білім беру процесі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың. A) Баланың даму заңдылығы оқытады және оны тәрбиелеу жолдарын айқындайды. B) Тұлғаның кәсіби қалыптасу проблемасын қарастырады. C) Бұл тәрбиешінің тәрбиеленушіге дүниетану көзқарасына қалыптастыру мақсатындағы өнері. Жеке тұлғаны оқытумен тәрбиелеудің нәтижесі неге байланысты емес: A) Тұқымқуалаушылыққа. B) Оқу әректінің сипатына. C) 5-6 сыныпта бастауыш мектеп оқуда жан-жақты дамуын қамтамасыз етпейді. D) Оқушының оқыту шартының өзгеруіне, сонымен бірге жас ерекшелігінің әсеріне, жаңа талаптарға іштей дайын еместігі. E) Жас ерекшелігінің әсері. Тәрбиелеу және білім беру мақсатын жетілдіру үшін құрылған оқушылар ұжымы: A) құлыбтық бірлестік; B) балалар студиясы. Е) мектепке дейінгі жас Қай жастағы бала өзіне маңызды ойынмен айналысқан болса, ол алаңдамай 2 тіпті 3 сағат ойнай береді а) 6 жас в) 5 жас с) 2 жас д) 4 жас е) 3 жас Қызмет көрсету білігі мен дағдыларын қалыптастыру, айналасындағы жақын адамдарына қамқорлық жасай білу дегеніміз А) еңбек тәрбиесінің әдістері В) еңбек тәрбиесінің тәсілдері. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫҢ САПАСЫН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛДАРЫН (ӚЛШЕМШАРТТАРЫН) ҚОЛДАНУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚ. Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту саласын одан әрі дамыту мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ: 1. Қоса беріліп отырған мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделі бекітілсін. 20. Қазақстан Республикасының қазіргі даму кезеңінде балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту процестерін ұйымдастырудың жаңа тәсілдері мен жаңа тиімді нысандарын іздеуді талап ететін мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту жүйесінде терең әлеуметтік-экономикалық өзгерістер болып жатыр. Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың сапасын бағалау. 48. Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуда баланың өмірі мен дамуына ықпал ететін барлық факторларды ескеру қажет. Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделін іске асыру аясында мектепке дейінгі білім беру жүйесінің негізі басым бағыттары айқындалған. А. Талантты және дарынды балаларды оқыту. В. Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту. С. Диалогтік оқыту. В) мектепке дейінгі өмірге дайындау, оқушыларда сенімділік, қабілеттілік дамыту. С) үздіксіз білім алуға даярлау, оқушылардың талпыныстарын дамыту. D) Ойлау логикасы бар, ынтымақтастыққа дайын, ізденімпаз оқушы дайындау. 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. 4. Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану. 5. Талантты және дарынды балаларды оқыту. 6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай оқыту. 7. Оқытуды басқару және көшбасшылық. 29.Педагогикалық дамуды қамтамасыз ету үшін кəсібилік түсінудің қандай нақты тəсілі талап етіледі? a) Жеке тұлғаға бағытталған. b) Ұжымдық жəне кешенді. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту үшін балалардың табысты және толық даму жағдайларын қамтамасыз етуге, олардың әлеуеті мен дарындылығын ашуға. Д) Оқыту +. 15. Баланың мектепке дейінгі кезеңіне тән зейін қасиеті. A) тұрақты. Б) күшті. 29. Бала бойында бар қандай да бір нақты функция мен сапаның сандық өзгеруі немесе жетілуі. A) Өсу +. Б) Анализ. 30. Мәліметтерді стандарттап, жинау және өңдеуді көздейтін әдіс: A) Тест. + Б) Эксперттік баға. 49. Ешқандай мақсат қоюды талап етпейтін мектеп жасына дейінгі баланың қиялы қалай аталады? A) ырықсыз +. Б) ырықты.






психологияның негізгі зерттеу әдістері
правописание гласных и согласных в корне слова таблица
инвиво отзывы алматы
мужские костюмы астана
экспо қазақстанға не берді

.
==============================================================

~~~~~ экстра баланс актив 3000 тенге ~~~~~

==============================================================
.