자유게시판

1:1문의

ар ұят деген не - ұят деген не уикипедия

페이지 정보

profile_image
작성자 Tiffany
댓글 0건 조회 7회 작성일 24-09-25 09:21

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
ар ұят деген не - ұят деген не уикипедия [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қазақша мақал — мәтел: Ар, ұят, намыс Опасызда ұят жоқ, Ұятсызда опа жоқ. Маңайлама ар-ұяттан безгенге, Мыңдап алғыс инабатты сезгенге. Пәле-жала жолын. Жә, не айтқым келді дейсіз ғой? Бұл ұялу қызға тән ұялу екен. Негізі, әйел баласының бойында үш ұят болады. Біздің мынау айтқанымыз – бірінші. Көтереді де, «ұят» туралы оған қатыстығын айтпайды. Бұл ұят пен ардың екі басқа дүние екенін білдіреді. Ар-ұят туралы діни, философиялық, ғылыми, құқықтық және заманауи көзқарастар бар. Абай отыз алтыншы сөзінде "ұят өзі қандай нәрсе?" деген сұраққа жауап бере, бір ұят бар надандықтың ұяты, болмаса, пайдаланылған әдістер мен жұмыс технологиялары ұялмас нәрседен ұялу деген. Ал шын ұят екі. Ар – ұят туралы өлеңнің негізгі идеясын түсінеді. Балалардың ой өрісінің, сана сезімдерінің қалыптасуына ықпал етіп, дүниетанымы кеңейеді, білім дәрежесі. Қазақша мақал — мәтел: Ар, ұят, намыс Опасызда ұят жоқ, Ұятсызда опа жоқ. Маңайлама ар-ұяттан безгенге, Мыңдап алғыс инабатты сезгенге. Пәле-жала жолын. Ұят кімде болса, иман сонда" деген мақалды Абай өзінің отыз алтыншы сөзіне негіз етіп алып, ұят түсінігін талдайды. Ақын ұятты екі түрге бөледі: надандықтан. Ар ұят дегеніміз не: абайдың қара сөздеріндегі математикалық терминдердің; арыңды жасыңнан сақта, ар-намыс, ұят туралы ұлағатты сөздер. Ар ұят" тақырыбында сынып сағаты. Классный час на тему «Совесть». «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» аясында мектеп-интернатта «Ар-ұят». Ар-ұят» ұғымының философиялық мәні. «Ар-ұят» ұғымы — жеке тұлғаның өзін-өзі танытудағы адамгершілік мәдени компоненттерінің бірі. Бұл құбылыс адамның. Халқымыз әу бастан Ислам дінімен сусындап, Пайғамбарызыздың (ﷺ): «Ұят – иманнан» деген хадисіне амал етіп, «Өлімнен ұят күшті», «Әдептілік, ар-ұят –. Өйткені, ұлттық намыс, ұлттық сана, ұлттық ар-ұждан туралы жастардың 60-70 пайызында түсінік жоқ сияқты. Қазіргі жастар жаһандық мәдениеттің жағымсыз. Даналықтың не екенін Сократтан сұрауға тура келеді. Оның ойынша, даналық деген дүниені, өзіңді басқаларды түсіну, бәріне де түсінікпен қарау. көңіл, ар ұят, қарыз бен парыз, обал мен. Арын сатқан антұрғанның айтқан сөзі құрсын. Арыңды сатып тапқан мал харам. Пайда ойлама ар ойла. Арсыз сөз қыдыртып, жұрт құтыртуға құмар. Ар-намыссыз. Қазақ мәтіндерінде «ұят» деген ұғымды ең биік адамдық қасиеттерге жатқызады Адамның адам екендігін танытатын бірден-бір көрсеткіш ²«ұят» ұғымы «Ұят» арқылы адамның адамдық. Ж. Баласағұни) Ұят -жаман ойдың жүгені. (Ж. Баласағұни) Көп сөзден ұял-тек отыр. (Ш. Сүлеймен) Ұят сыз адам иттен де жаман. (С.Сарайи) Өлімнен ұят күшті. («Орхон жазу ескерткіші») Арсыз-адамның қоры. (Ж. Баласағұни) Бар бәледен ұят сақтайды. Барлық жақсы істің байламы да ұятта. (Ж. Баласағұни) Бұл жалғанды бұзатын-арсыз адам. (Ж. Баласағұни).



мен бессайысшы боламын 3 сұрақ [Читать далее...]

3-сабақ. Мен де сәулетші боламын (2) Бұл сабақта оқу мақсаттарына сәйкес оқушылардың тыңдалым және жазылым дағдыларын қалыптастыру көзделеді. Сұрақ: Рақмет, Габриеле! Менің келесі аса маңызды сұрағым коронавирус індетіне Сондықтан 9-сыныпта мен мұнай геологы боламын деп шештім. НК: Сіздің. Тәлімгер: Оспанова Гүлнар. Тақырыбы: Мен өскенде Кім болам. Мақсаты: Балалардың мамандық туралы түсініктерін дамыту, кеңейту. Мамандық ерекшеліктері мен пайдасын ажырата білуін үйрету. Мен өнерлі боламын – Қазақ тілі, 3-сынып, оқушыларға, студенттерге және мұғалімдерге арналған онлайн-оқыту +7 (727) Сұрақ. 2024 жылы 11 наурыз күні 3 сынып оқушыларымен өткізілген «Мен өскенде кім боламын?» атты сұрақ-жауап, ойын сабағы. Мақсаты: Балалардың мамандық. Page 3. 3. Кіріспе. Келе мен қол басшылар, айтыскерлер мен ертекшілер, билер мен серілер бәріде сұрақ-жауап көлемі ең азы 10-15 сұрақ. Монолог. Болашақта кім боламын?» деген сұрақ бәрімізді мазалайды деп ойлайын. Кейбіреулері оның жауабын тапқан шығар, ал кейбірі әлі таба алмай жүрген болар? Ответ на: Тындалған мәтінде өз пікіріңді білдіру үшін сұрақтарды толықтыр мəтін: Мен бессайысшы боламын Апасы Темірді маңдайынан иіскеп, Арман алысқа жетелейді демекші менің де өз арманым бар.менің арманым. 00:00. 00:00. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Мәтінді тыңда. Тақырып пен суреттер бойынша сен болжаған мазмұн мен тыңдаған мәтіннің мазмұны бір-біріне ұқсай ма? Мен бессайысшы боламын. Апасы.
Мен бессайысшы боламын 3 сұрақ
Болашақта кім боламын?» деген сұрақ бәрімізді мазалайды деп ойлайын. Кейбіреулері оның жауабын тапқан шығар, ал кейбірі әлі таба алмай жүрген болар? Ответ на: Мен бессайысшы боламын Апасы Темірді маңдайынан иіскеп, еркелете бауырына қысты. – Әлгі мылтығың не, түсіндіріп айтшы, национальные праздники диалог –, Ақыры кітапты қайта -қайта оқи береді сонда ғана мағынасын айқын ұғып анық. 4 сынып қазақ тілі 2 жаттығу бет Мен бессайысшы боламын. Тыңдалған мәтінге өз пікіріңді білдіру үшін сұрақтарды толықтыр 1. Темір неліктен бессайыс туралы әңгіме айтуға мәжбүр болды? 2. Сұрақ: Рақмет, Габриеле! Менің келесі аса маңызды сұрағым коронавирус індетіне Сондықтан 9-сыныпта мен мұнай геологы боламын деп шештім. НК: Сіздің. Мен де сәулетші боламын. 3 сынып. Қазақ тілі. Казахский язык для русских школ.


салыстырмалы шырайды
осы заманғы алғашқы адамдар
астана опера купить билеты онлайн официальный
репродуктивті денсаулықты нығайту бойынша мейірбикенің рөлі
астана экспо эссе қазақша

.
==============================================================

~~~~~ керей мен жәнібек қазақ хандығын құрудағы рөлі ~~~~~

==============================================================
.